زلزله مشهد را لرزاند + جزئیات (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی در خراسان رضوی و مشهد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) | باران در خراسان رضوی شدت می‌گیرد تداوم بارش باران در ۱۷ استان (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «یسنا» دختر ناپدید شده ترکمن ربوده شده بود؟ آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | بازنشستگان خواستار افزایش حقوق با رقمی بالاتر از مصوبه مزد هستند (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) سارقان کابل‌های برق فشار قوی در مشهد شناسایی و دستگیر شدند (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزییاتی درباره درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال موزه‌ها فردا شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است امنیت غذایی از ارکان امنیت ملی است همه آنچه باید درباره حساسیت فصلی بدانید جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور حریق منزل مسکونی در بلوار میرزا کوچک خان + تصویر حادثه(۱۳ اردیبهشت) شاهرخ‌خان دستگیر شد (۱۳ اردیبهشت) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات لحظه پیدا شدن «یسنا دیدار» از زبان کایت سوار نیشابوری+فیلم برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد با ۲ کشته و زخمی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | توضیحات مدیر‌عامل هلال احمر گلستان درباره پیداشدن یسنا، دختر گم‌شده ترکمن یک سوم شهرستان‌های خراسان رضوی فاقد مرکز پزشکی قانونی هستند مشهد، میزبان سومین همایش ملی مدیران خیریه دارالاکرام| بورسیه تحصیلی برای ۸ هزار دانش‌آموز نیازمند
سرخط خبرها

درگیری مرگبار مردی با برادر همسرش در مشهد + عکس

  • کد خبر: ۲۰۵۴۵۶
  • ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴
درگیری مرگبار مردی با برادر همسرش در مشهد + عکس
جوانی که چند روز قبل از گنبد به مشهد آمده بود در یک جنایت وحشتناک، شوهر خواهرش را با ضربه کارد به قتل رساند و سپس تسلیم قانون شد.

به گزارش شهرآرانیوز، بعداز ظهر روز گذشته، ماموران کلانتری شهید رجایی مشهد در تماس با قاضی ویژه قتل عمد، وی را در جریان نزاعی مرگبار قرار دادند که طی آن مرد ۳۸ ساله‌ای به قتل رسیده بود. در پی گزارش این ماجرای تاسف بار، بلافاصله قاضی محمودعارفی راد به همراه گروهی از کارآگاهان پلیس آگاهی عازم بیمارستان امدادی شهید هاشمی نژاد شدند و بررسی‌های تخصصی را آغاز کردند. تحقیقات میدانی نشان داد: حفره‌ای عمیق در سمت راست گردن مرد ۳۸ ساله وجود دارد که بر اثر تیغه کارد ایجاد شده است؛ بنابراین احتمال چپ دست بودن ضارب قوت گرفت و دامنه تحقیقات به محل وقوع نزاع در شهرک مهدی آباد کشید.

هنوز بررسی‌های مقدماتی در محل جنایت ادامه داشت که خبر تسلیم شدن قاتل به نیرو‌های انتظامی در بیسیم‌ها پیچید و بدین ترتیب قاضی شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد به همراه افسران آگاهی به طرف کلانتری شهید رجایی حرکت کرد.

متهم به قتل که جوانی حدودا ۲۱ ساله است در بازجویی مقدماتی گفت: خواهرم و همسرش از مدتی قبل دچار اختلافات شدید خانوادگی شده بودند به گونه‌ای که خواهرم قصد داشت از شوهرش طلاق بگیرد به همین دلیل من چند روز قبل از شهرستان گنبد در استان گلستان به مشهد آمدم تا شاید با گفتگو مشکل آن‌ها را حل کنم، ولی در همین هنگام ناگهان مشاجره لفظی من و شوهرخواهرم بالا گرفت و موجب خشم و عصبانیتم شد. در یک لحظه دسته کارد مشکی را در دست چپم فشردم و تیغه آن را به گردن شوهرخواهرم کوبیدم و از آن جا گریختم، اما وقتی شنیدم او در بیمارستان جان باخته است به کلانتری آمدم و خودم را تسلیم کردم.

درگیری مرگبار مردی با برادر همسرش در مشهد + عکس

با صدور دستوری از سوی قاضی ویژه قتل عمد مشهد، وی برای انجام بازجویی‌های تخصصی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات توسط سروان منفرد (افسر پرونده) ادامه دارد.

منبع: خراسان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->